| Tahun | Tajuk | Nama Geran | Jumlah Dana (RM) | Peranan | Tarikh Mula | Tarikh Tamat | Status |
|---|
| Tahun | Tajuk | Kategori | Kod Penyelidikan | Jumlah Dana (RM) | Peranan | Tarikh Mula | Tarikh Tamat |
|---|
| Tahun | Tajuk | Nama Geran | Jumlah Dana (RM) | Peranan | Tarikh Mula | Tarikh Tamat | Status |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2023 | Model Reka bentuk dan Pembangunan Permainan Mudah Alih Untuk Pembelajaran Bahasa Arab Tahap Dua di Sekolah Rendah Agama Berdasarkan kurikulum Jabatan Agama Islam Selangor. | - | 0.00 | Ahli Projek | 01/09/2023 | 01/09/2025 | In Progress |
| 2021 | PEMBANGUNAN DAN PENILAIAN APLIKASI TELEFON PINTAR I-REHLAH UNTUK KELESTARIAN PELANCONGAN ISLAM DI SELANGOR | GERAN PENYELIDIKAN DAN INOVASI KUIS | 20,000.00 | Ahli Projek | 1-Dec-21 | 1-Nov-23 | Completed |
| 2019 | Pembangunan dan Penilaian Aplikasi SMART Mobile untuk Pelancongan Islam di Selangor | - | 0.00 | Ahli Projek | 01/10/2019 | 01/10/2021 | In Progress |
| 2019 | Pembangunan Prototaip Aplikasi SMART Mobile untuk Pelancongan Islam di Selangor | - | 0.00 | Ahli Projek | 01/12/2019 | 01/12/2020 | In Progress |
| 2019 | GAME BASED ARABIC LEARNING FOR DYSLEXIA CHILDREN | 0.00 | Ahli Projek | 1-Jan-24 | 1-Jan-24 | Completed |
| Tahun | Tajuk | Kategori | Sub Kategori | ISSN / ISBN |
|---|---|---|---|---|
| 2023 | ELEMENTS IN GUI DESIGN FOR ISLAMIC TOURISM MOBILE APPLICATIONS: A VISUAL RESEARCH FRAMEWORK | JURNAL/JURNAL BERSAMA | BERWASIT | E-ISSN 0127-7812 |
| 2021 | KAJIAN KE ATAS SESI PEMBELAJARAN KURSUS REKABENTUK GRAFIK SECARA DALAM TALIAN PELAJAR MULTIMEDIA DI KUIS | JURNAL/JURNAL BERSAMA | BERWASIT | E-ISSN 0127-7812 |
| 2019 | RESEARCH DESIGN ON VISUAL PERCEPTION OF INTERFACE DESIGN OF E-LEARNING | JURNAL/JURNAL BERSAMA | BERWASIT | E-ISSN 0127-7812 |
| 2017 | KEPENTINGAN PERISIAN DALAM PENGHASILAN PRODUK ANIMASI DUA DIMENSI (2D). ANALISIS KE ATAS TOON BOOM HARMONY DAN ADOBE ANIMATE CC | PROSIDING SEMINAR | BERWASIT | E-ISBN:978-967-2122-04-3 |
| 2016 | THE DEVELOPMENT OF ISLAMIC MOBILE CONTENT USING GETSNAPPS APPLICATION: ISRAK MIKRAJ. | PROSIDING SEMINAR | Biasa | - |
| 2015 | THE UTILISATION OF VISUAL ELEMENTS ON INTERFACE DESIGN OF E-LEARNING. | PROSIDING SEMINAR | BERWASIT | E-ISBN:978-967-0850-07-8 |
| Tahun | Tajuk | Kategori | Sub Kategori | ISSN / ISBN |
|---|---|---|---|---|
| 2022 | ANALYSIS OF MULTIMEDIA ELEMENTS IN MOBILE APPLICATIONS: MARI BELAJAR BERDOA | PROSIDING SEMINAR | Biasa | E-ISSN: 2716-6732 |
| 2018 | IMPLIMENTASI ACTIONSCRIPT 3.0 DALAM E-PEMBELAJARAN | PROSIDING SEMINAR | Biasa | - |
| 2017 | CIRI-CIRI MODUL PEMBELAJARAN BALAGHAH UNTUK PELAJAR SARJANA MUDA BAHASA ARAB DI UNIVERSITI AWAM MALAYSIA | PROSIDING SEMINAR | Biasa | 778-967-0899-73-2 |
| Tahun | Tajuk | Kategori | Sub Kategori | T1 | T2 | T3 | T4 | T5 | Jumlah |
|---|
| Tahun | Nama Anugerah | Tahap Anugerah | Badan Penganugerahan |
|---|
| Nama Paten / Filing (Patent / Filing Name) | Id Paten / Filing (Patent / Filing Id) | Jenis (Type) | Tarikh Difailkan | Catatan |
|---|
| Nama Produk (Product Name) | Identiti / Nombor Produk (Product Id / No.) | Tarikh Dikomersilkan | Nama Syarikat | Catatan |
|---|
| Nama Teknologi/Inovasi (Name of Technology/Innovation) | Identiti / Nombor Teknologi (Technology Id / No.) | Jenis (Type) | Lesen | Catatan |
|---|
| Nama Harta Intelek (Name of IP) | ISBN atau Identiti / Nombor Harta Intelek (ISBN or IP Id / No.) | Jenis (Type) | Catatan |
|---|
| Identiti / Nombor Produk (Product Id / No.) | No. Pendaftaran Syarikat | Nama Syarikat | Jenis (Type) | Catatan |
|---|
| Tajuk Program | Jenis Antara Institusi (Type of Inter-Institution) | Organisasi / Kolaborator | Catatan |
|---|
| Jenis Keahlian (Type of Membership) | Akademik / Profesional / Persatuan / NGO | Kategori Keahlian | Catatan |
|---|
| Nama Projek | Komuniti / Nama Industri | Penganjur / Penaja / Pembiaya / Kerjasama (Organiser / Sponsor / Funder / Collaborator) | Catatan |
|---|
| Tahun | Tajuk | Kod Penyelidikan | Jumlah Dana (RM) | Peranan | Tarikh Mula | Tarikh Tamat | Status |
|---|
| Tahun | Nama Seminar | Tempat | Peringkat | Peranan |
|---|